Lite har det hänt här i alla fall

De senaste dagrna har det hänt lite grejer här på Segersta, Vi har haft årets upplaga av SM (Segersta Mästerskapen) Sen har jag sjäv vart ledig och varit hemam hos mamma och pappa där skogspromenad hans med och på det fick jag skavsår på båda härlarna, inte så rolgit.:( men tacka vet jag skavsårs plåster.:D:D:D
Jobabt igen idag och då har det även hänt en del dagen före dagen:D:D Två hästar har bytt ägare och Weine han avra halt i cirka fem min bara för att få lite extra mys och kärlek av vår vetrinär John, konstiga häst får man leta efter, han fejkade en helta för att få en extra klapp av sin docktor, han är så konstig den hästen.
Sen har väen syster fårn Linköping tittat förbi på väg upp till mamma och pappa och det var roligt.:D:D:D i sommar ska hon komma och träna på segersta med Maxim:D:D de tha rjag bestämmt:D:D:D:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback