Årets sista tävling

Jaha, nu har jag varit bortrest igen men detta var sista gången för i år.:) Sista tävlinge blev Helsingborg igen, med Swedish Riders Trophy, ja det är sveriges nya hoppliga men till nästa år ska det även bli en dressyrliga så vi var inbjudna till helsingborg för att tävla i årets upplaga eller hur man ska säga att det var.:) Kul att vi fick komma mindrer kul att även stormen sven kom på besök på torsdags kvällen! Vi fick lov att utrymma tävlingsstallet och hitta annan plats att bo på.
vi hittade ett ställe int elångt från HRFK där en trevlig skåne familj öppnade sitt hem för oss över helgen.:):) stort tack till dessa underbara människor.:):):)
Tävlinen i stort gick väl inte jättebra för oss, elelr två kom vi i GP och det är j ubra men sen kom vi sist i GP küren vilket int evar så bra men för Jeanna och Liza gick det bättre de vann båda klasserna och för deras skull är jag mycket glad:D:D:D
 
Nu är det vintervila från tävlingsbanorna men vi tar nya tag nästa år och då får nu passa er för vi komme rvara laddade til l100% då.:D:D:D:D
 
Alla sätt är bra utom de dåliga, Må hända att jag inte ser så knäckt ut på bilden men oj vad irriterad jag var, på spånet som yrde och på W som inte kunde stå still och när vi tog ut honom och MAds skulle göra ett försök att få bort spånet på täcket så jagade jag hatt på parkeringen.:) men en andra plats blev det i GP så det var ju bra det.:):)
 
Jippi.:D:D
 
Andraplats i GP:D:D
 
Jeanna och Liza is the best:D:D Vinns i GP kür och Mads och Weine fick nöja sig med  en femte plats.
 
Kolla vädret på torsdagskvällen, SMHI, YR och säkert någon mer sida kollades ordentligt innan vi bestämde oss för att flytta.
 
Medan de andra kollar väder så håller jag i Filip så han och jag inte ska blåsa bort.:)
 
Framridningsmaffian.:):)
 
Weine tycker om snö tror jag.:)
 
skåneland på promenad med W:)
 
Efter Sven.
 
Tävlingsstallet efter svens framfart, tur vi utrymmde.
 
Så här såg räddarstallet ut.:) mysigt tycker jag.:):):)
 
<3<3<3
 
Stallet vi fick bo på hade två trevliga ponnyer som Weine blev god vänn med.:)
 
Liza och Elsa på promenad i skåneland.:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback