Årets sista PK träning

Jahapp, årets sista träning för våran vänn Patrik kitten har på börjats här på segersta idag och Mads red grabbarna grus förstås:D:D Weine först ut och han var fin tycker jag, Gammelfarbror är alltid duktig tycker jag.:D
Sen var det jimmys tur och han är förstås alltid fin han också, han har mycket kvar innan det blir perfekt men han är på god väg tycker i alla fall jag.:):)
 
Men eftersom PK träningen började på eftermiddagen så red ju Mads förstås på förmiddagen också, full fart hela dagen :D:D Jag red fram HM til lhonom idag och det gick helt okej enligt mig, travade lite men mest skritt, HM är betydligt skönare att rida på med sadel kan jag säga, men kanske jag får ett infall om ett tag och hopapr upp utan snart igen.:D:D Har i alla fall haft träningsverk efter gårdagen sspektakel.:)
 
Ger er lite bilde rfrån tidigare PK träningar som varit under året.:):)
 
Hemma hos Patrik i Tysklan och tränar då vi var på väg till någon tävling.:D:D
 
Hemma på Segersta i September :D:D
D2 fick också vara med på några av träningarna och här såg han ju riktigt gran ut.:D:D
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

Asså, är det där en katt eller hund som är inne på banan? haha om det är en katt så är den ju enorm! ;-D
puss å kram syster <3

Svar: Nämen de tär ozzy, Patriks hund som är hur söt som helst:D:D:D
None None

2013-12-23 | 22:18:20
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback