veckan är nästan till ända

Idag har jag varit trött, var riktigt trökt att gå upp ur sängen i morse, men allt går om man vill så upp kom jag.:):):) Hästarna blev som vanligt glada då vi kom till stallet, men antagligen inte för att vi kom utan för att maten serverades åt dem.:):)
Mads hade kurs idag så för oss var det lugnt i stallet, då han satt och undervisade hela förmiddagen, först på EM blev det mer jobb åt mig då tre hästar skulle vara med på Clinic som mads alltid har på sina kurser, denna dag stod Toto, Chuppi och jimmy för uppvisningen och med marias hjälp blev hästarna finna från topp till tå.:):) jag själv är mycket nöjd över jimmys knoppar denna gång fick ihop 19 stycken, Rekord:D:D:D:D han blir så snygg i många knoppar, och när tid finns blir det många:D:D:D
Chuppi och toto var också finna med knoppar och vita lindor och alla tre skötte sig super:):):)
 
Maria förberädde 4-åringarna inför kvaniten på strömsholm imorgon och jag hjälpte henne lite gran.:) Weine har varit en riktig gullgris idag, kan ju vara värt att nämna det, han var bara jobbig då jag promenerade med honom då han abra drog in mot mitten av ridhuset hela tiden där Mads fanns med socker, känndes ju int ehelt okej men vad kan man göra.:)
 
Bild från eriksberg då Jimmy vann :D:D
 
 
 
 

Kommentarer
tess säger:

sv; Ja han är grymt duktig han som tog den :D

Men vilken fin häst!

Svar: Han är stallets stjärna, han är super fin.:D:D
None None

2013-09-01 | 08:52:35
Bloggadress: http://tesssjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback