Så här finnt stod det om mig på Segerstas hemsida

Så här finnt stod det om mig på Segerstas hemsidga idag. Historien är från helgens tävling i vallentuna där jag fick pris som helgens bästa groom, Maria tyckte  det var riktigt kul att se mig gå in och ta emot priset inför alla människor, jag praktiskt taget hatar att vara i centrum och att vara med på bild är inte min grej heller, att ta bilde roch se till så att andra är i centrum det klarar jag men att vara där själv är inte roligt alls.
 
Vår alldeles egen Frida vann årets stora groompris i Vallentuna och fick ta emot publikens jubel, lite till sin stora förskräckelse, alla tittade på henne vilket är dödsläskigt enligt Frida.

detta stämde mycket bra in på hela händelsen.:)

 

 
Med dessa ord så avslutar jag för idag och komme rinte skriva något för än på söndag kväll, möjligtvis lördagkväll beroende på när vi kommer hem på lördag. Tävling i Eriksberg i helgen och de två musketörerna ska med med sin nya och tredje medlem D2 ska med, ska bli riktigt roligt:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback