Nu är man igång

Idag har jag jobbat halv dag och det var ju förstås skönt.:D:D Mads red sex hästar idag och jag tror att de skötte sig bra, han var i alla fall glad.:) hästarna har varit snälla mot mig också idag så jag har också varit glad.:) På eftermiddagen så var jag då ledig och då passade jag på att gå (hör och häpnad) tillbaka til lstallet och fota lite:D och när klockan var så passa mycket att Mads var klar med sina lektionen så fick jag min allra första lektion i Lastbilskörning:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D japp jag ahr kört lastbil för första gången i mitt liv och det var hur kul, nervöst och spännande.:D:D vi tog en tur till Skolsta för att tanka, det är typ en kvar dit men det är både en rondell och korsande av körbana och stopskyltar efter den sträckan och jag körde från våra postlådor (mads körde ut från gårdsplanen) till skolsta, vi tankade och så körde jag hela vägen hem igen.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jag till och med körd ein på gårdsplanen och det är lite knepigt för det är ganska trångt men jag klarade det utan att köra på något/någon och utan att köra in i något.:):) nöjd var jag efteråt i alla fall och erkänne rat tjag redan länktar till nästa gång jag ska köra:):):)
 
Carro rider lektion för Mads på "sin" fina lilla häst:)
Carros polle:D
Jenny rider en av våra finna fyraåringar:D:D
SÄPO:D:D:D
 
Weine:D:D:D
Jimmy:D:D:D
 
Kexet och hans matte Mathilda har lektion för mads och tränar hårt inför kommande tävling:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback