Lördag

Idag så började dagen emd att jag mockade, har inte mockat på jättelänge känns det som:):) var riktigt kul om man får säga att mockning är roligt:):) Efter frukost så blev det mycket kvaletetstid med prinsarna, och vi tog promenader och myste i solen.:D:D de var så snälla så de även fick äta av gräsmattan vid utebanan.:D:D
 
Sen var det en del som skulle longeras idag så det pysslade jag också med, störe delen av dagen har varit extremt lugn och solen har värmt så skönt.:D:D gillar såna här dagar om dom kommer med gämna mellanrum.:D:D:D
Vi var klara vid halv fem och då satte vi oss i solen och drack Cider:D:D gött ska det vara:D:D Sen tog jag en tur på Flaman i skogen också och idag blev det bokstavligen skogen för oss också, då stigen försvann som vi red på, över stock och sten blev det en kort bitt och så helt plötsligt kom vi ut på en åker, viste inte riktigt var vi var men Flaman värkade nöjd i alla fall.:) tillslut så befann  vi oss vid galoppbacken så då valde jag  att gå hemmåt igen.:) och fick mig en mjuk och fin galopp och så en mysig trav också.:) Flaman är så mysig och levererar glädje varje gång jag rider honom:):):)
 
När Chefen är på resand fot så tränar vi här hemma minst lika hårt som när han är hemma.:):):):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback