lång dag

Det blev en lååååång dag idag, Mads red klart allt före lunch nästan, en kvar efter men det var Fuga och hon skulle filmas så det blev mitt uppdrag under EM idag.:) fick knoppa och göra henne så fin det bara gick och så red Mads fram, jag satt först på bänken vid ridbanan under de två första varven och sen komme rjag på mig själv att jag inte behöver sitta och vänta på honom medan han värmaer upp hästen, så vår konversation lät ungefär så här:
 
Jag: hur länge rider du faram?
Mads: 15-20 min
Jag: men då behöver jag ju inte sitta här och vänta.
   Pause
Mads: Nä...
Jag: men det var himla skönt att sitta ner en stund.:)
Mads: Ja, jag kan tänka mig det.
 
Sen var han för långt borta för att prata med så jag gick min väg i 15-20 minuter:) och sen filmade vi.
 
På kvällen kom det kunder på två hästar och där av den långa dagen men tror det gick hyffsat bra, hästarna var fixade på bästa sätt och de skötte sig bra.:)
 
Något mer har egentligen inte hänt idag, Weine var bråkisbråkisbråkis idag men vi skildes åt som vänner endå så det var ju bra:)
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback