Lång dag och varmt

oj vilken jobbig dag, varmt, mycket att göra och så ännu mer varmt.:) hästarna har varit snälla och glada och då är det alltid lite extra roligt at tjobba.:) jag använder min vattenspruta mycket för att få tyst på djuren vid matdax och det är mycket eftektivt, nu står nästan hela stallet tysta och väntar på sin tur.:):)
 
Annie och jag gick tidigare idag för att Bosse lämnade oss idag för et tliv i Danmark med Mads mamma och hans transport kom vid sex så vi var upp med tuppen kan man säga:D:Dtrötta var vi men tappra groomar var vi också så vi körde igång så fort Bosse åkt.:D:D
 
Mads tre tre pollar idag och de var finna alla tre det lilla jag såg av dem.:) Weine pollen såg jag mäst av och han var fin.:)
 
Autograf hade för några dagar sen fått för sig att grimamn avr mycket bättre om den satt på detta vis:D:D han avr extremt nöjd.:):):)
 
Det har kommit en ny polle till Segersta, vår kära Carro har den på prov och den är hur söt som helst, jag menar kolla bara färgen.:D:D super cool tycker jag i alla fall:D:D

 
Tussi blev mycket glad över sitt nya spån idag, han rullade som ett stort vilddjur:D:D:D
Min Eftermiddag bestos av detta idag:):)  man fpr gå in med ett leende och ha en tanke i huvudet, det är snart över:):)
Och se hur finnt alla hänger på sin plats i sadelkammaren efter en stund:D:D
 
 
De tre legisterna på Segersta.:):) Weine, säpo och gadden.:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback