Ny vecka

Måndag idag igen då och ny vecka.:):) Fullt ös från första början och vädret var bra också. Morgontjensten gick lyssande då vi var ett helt kompani som mockade och fixade. Hela FM för mig bestod i att tahandom prinsarna och sen fixa med fodret och städa lite här och var, blev super finnt där jag hade varit framme med kvasten.:D:D:D
EM blev det mer fix med prinsarna och sen ahr de tint ehänt så mycket mer, Mads hade ledigt idag så har inte sett honom något, för utom när han ringde mig och ville att jag skulle springa med weine på utebanan.:) så här lät det.:)
 
Mads: Hej, är det bra?
Jag: Hej hej, japp det är bra.
Mads: hur går det för er i stallet?
Jag: det går bra vi är snart klara.
Mads: vad bra, jo kan du springa med Weine på långsidan så jag kan se er?
Jag: ja det kan jag väl göra, står du i köksfönstret eller?
Mads: ...Ja.
 
Haha, jag ahde då gått ett tag på utebana så jag förstod att han var där och spannade på oss ett tag, och det var ganska uppenbart då han tvekade lite smått innan han svarade.:):) han är rolig den där.:):):)
 
Nu bler det film kväll och sen sova :):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback