Massor av bilder

Nu äntligen har jag fått tag på bilderna Maria tog under Helgen så nu tänkte jag dela med mig av dem även här:D:D:D:D
 
Jimmy redo för tävling.:):) han blänkte som en diamant hela helgen:):)
 
Framridning:):)
 
vattenpause för piloten och jackavtagning och skydavtagning och lite mer puts på Jimmy sen var det dax att gå in på banan och göra sukse:D:D:D
 
FINNASTE JIMMY:D:D:D:D:D:D var mycket nöjd över honom i helgen.:):):)
 
Prisutdelning här kommer vi.:D:D
 
Prisutdelning med Wine då han kom trea i GP:):):) Minna Telde vann och Cecillia Andrén dorselius kom tvåa:):):)
 
På söndagmorgonen så hade vi tid över för en tur i solen, Maria på Candyman och jag på Milton:D:D:D:D och vi red enda till stora vägen och det var jätte mysigt:D:D jag ahr dock inte suttit p åMilton så länge tidigare så jag slog rekort :D:D:D
 
Fina Jimmy tog första platsen igen på söndagen:D:D:D han hade 75% och var så fantastiskt finn.:D:D:D:D:D
 
:D:D:D:D Bästa hästen och bästa ryttaren/chef:D:D:D:D:D
 
Och till sist, två bilder som är lite äldre:D:D
Mys utanför stallet:D:D:D
 
Nästan hela gänget sammlat:D:D:D:D
från vänster: Jon, Weine, Annie, SÄPO, Mantas, Jag, Julia och D2
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback