massor att göra under en dag

Ingen sovmorgon på min lediga dag:(:( snyfft!! men men så är de tnär bilen ska på hälsokontroll.:):) det gick helt okej, jag själv förstod inte mycket av vad dokton sa men men stolt över mig själv som åkte ditt själv med bilen i alla fall.:):)
När de tvar klart så blev det ett besök hos Mormor och Morfar som blev mycket glada att se mig.:):)  Sen ett besök till IKEA med för att inför skaffa en ny soptunna till vårat kök och hittade en jättefin.:):):):)
Resten av dagen bestod ut av ett besök hos åsnorna Fritz och Hampuz och så byte jag däck på bilen så nu har den sommardäck, klarade nästan av alla fyra själv bara lite hjälp från pappa.:):):) sen blev det middag med köttbullar och makaroner och efter det åkte jag tillbaka till Segersta:):) Har även hunnit emd at täta födelsedags tårta som var smaskensfillemums.:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback