Hemma tävling

idag fick ajg sovmorgon, började bvid tolv och var itne pepp alls, regnet öset ner och det var inte alls peppande att gå till stallet. Men men så är de tibland, ganska bitter hela eftermiddagen kände jag mig så jag var nog inte den roligaste kollegan i dag. Vid två tiden började våran hemma tävling och jenny var med på tipos i MSV C:2 och så avr hon med på Chagini i LA 3 och hon rider tipos til len första plats och Chagini til len andra plats.:):) Jeanna blev färdigkvalad till Falsterbo med Danny så jubel och hurra för henne:):)
 
 
 
Jimmy helt slut efter dagens lunchpromenad, dom är så tuffa tycker han så han tog en pawer nap efteråt.:D:D
 
Stort grattis till jenny och tipos och chagini för de finan placeringarna:D:D:D
 
Pajasen :D:D
 
"I say ooohhhh...." haha så söt:D:D
 
Min tuinga är längre än din tunga:D:D
 
Jo men jag tävlar i GP men idag så tar jag en ciggpause med gänget i stalle toch solear istället:):):):)
 
Matas tog rollen som Filips nanny under dagens senare timamr och Filit tycker o matt ta tag i saker speciellt andras fingrar emn nu fanns det inga fingrar att ta tag i så då fick det bli Mantas hår, :D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback