halv dag

Idag så har jag bara jobabt till 12:00 fast blev kvar lite längre, men men, nu är jag ledig och det är skönt:D:D har åkt ehem till mamma och pappa en sväng för att jag msåt eigentligen, hade väl igentligen inte något jätte behov av att åka hem emn imorgon ska bilen besiktas och ajg til ltandläkaren så japp jag avr tvungen att åka.:)
 
Men imorrse blev jag så glad över att det hade fasnat två möss i fällorna jag riggade i går kväll och på lunchen då jag kom hem hade det fasnat en till.:D hehe nu ska de blev ett litet mindre antal om man kan tänka så. :) fick skritta Candy man idag också fresten, han var snäll och fin, skulle kunna tänka mig en längre tur på honom i skogen tror jag, han värkar gilla det:):)
I övrigt har jag promenerat med Jimmy och Weine och fixat finnt i sadelkamaren.:):):)
 
Nen nu är jag som sakt var hemma hos päronen och det ska bli skoj att vara hemma ett dygn.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback