bra jobbat gänget

 
Idag har det varit en helt okej dag, måste endå erkänna att jag hade en lite klumnp i magen då jag skulle gå till stallet i morrse med tanke på vad som hände igår, men det gick över när ajg väl kom igång och jobbade.:) Mads kom vid åtta och red första hästen sne rulalde det på och han var klar vid elva redan med fem hästar, inte illa måste jag endå säga. :):) resten av dagen gick kanonbra och när vi var klara så packad evi jeep och kia full med grejer och åkte mot Sigtuna ridklubb där vi arrangerar tävling nu i helgen.:):) Spännande tycker jag att få vara med från början så att säga, Mads ska själv tävla han också så jag kommer få grooma endel, men oj vad roligt det ska bli.
 
När vi var klara på Sigtuna blev det Bålsta pitzzeria och kvällsmat för oss alla och när vi kom hem så var det en konstig robotfilm på Tv som jag och Annie glor på nu och vi fattar nada.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback