Att flyga hör int etill människans natur

 
Idag så gick jag till stallet med glatt humör, kände lixom på mig att detta skulle bli en kanon dag ochd et blev det också fram till det att jag provade lite skolor ovan mark, det gick inte så bra och ajg fick mig ett blåmärke på rumpan och ont i huvudet och så såg jag min vita springare med eld i röven springa hem til lstalle toch var hur nöjd som helst över det, Denna VITA springare som int efår springa just nu var en mycket ful och olydig vit hest idag och inte mycket omtyckt av mig efter den turen, men upp i sadeln kom jag igen och så blev han straffad med att gå resten av tiden i ridhuset bakom stängd dörr och fyra väggar med tak över, så där kunde han itne komma så långt om han fick för sig något, men det hände inget mer så det var ju skönt för mig.:)
 
Men EM var mindre munter för mig, hela världen snurrade för mig så jag tog det mästa jag gjorde i snigel fart och måde inge vidare, men efter lite ibumetim då jag kom hem så lättade det lite och jag följde med till Börjes för att kolal på hästgrejer, men kom därifrån med två böcker, ett par strumpor och så en väst, så tja man skulle ju kunna säga att det blev lite spontan inköp men tyckte jag förtjänade det efter dagens akrobatik.:):):)
 
 
Två tidigare avramlingar alla frida:):):) tännk att det måste se så roligt ut varje gång man flyger, de tär ju fullkomligt omöjligt att göra det på ett snyggt sätt!! de tska bli mitt mål nästa gång jag flyger jag ska göra det snyggt.:):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback