Terapi

Jag har kommit på ett väldigt bra sätt att fundera över livet sammtidigt som man gör något nyttigt med fingrarna.:):):) Det är lite som att gå i Terapi (inte för att jag ahr behövt göra det någon gång) men endå. Om man blir arg så går det bara åt skogen med allt men om man tar det varligt så får man ut knuttarna och öglorna tillslut, jag pratar förstås om att trassla ut elband som bara hamnat i en hög då sommar/eller vinterhage tagits ner, allt ligger i en enda röra och så får man för sig att man ska reda ut röran och vist det tar sin lilla tid men när man är färdig så är man mycket nöjd över sig själv:)
 


Japp jag var då till Åsnorna idag igen då, och ska vara där varje dag nu över helgen för åsne matte ska åka bort:D:D hihi lite Häst/åsne skötare med andra ord:)
Åsnorna var förstås nyfikna på vad jag gjorde emn de höll sig i vindskyddet men tittade ut lite då och då för att se o mjag skötte mig:):)
 

Så söta så, tycker om dem så mycket:):) de rä mer personliga än hästar tycker jag nästan, de vill värkligen avra med och hjälpa till och hälst vill Hampuz  sitta i knä för han tycker det är så mysigt när man kliar honom i nacken, då trycker han sig bara mot en så man får hela huvuet upp i ansiktet:):) Fritz var sådan men nu har han blivit lite mer tillbaka dragen. Så sonen brås på sin far helt enkelt:):)
Söta är de i alla fall:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback