På tävling

Idag så hade jag bestämmt mig för att åka till GRS (Gävle ryttarsälskap) för att kolla på tävlingarn asom är där i helgen, och skriver som de hade skrivit i tidningen några av sveriges storfräsare kom dit:):) det var lite därför jag åkte ditt, kan ju inte minna den chansen då de är så nära mena jag.:):) I alla fall så regnade det massor och leran stod till knäna nästan, så är väldigt glad att jag bara var där som publik, just lerdelen saknar jag inte från groom tiden med sofia.:) Lara är ingen rolig grej på tävling, den är mäst i vägen och så blir hästarna skitiga av den.
 
Åkte ditt i alla fall för jag ville se 135 och 145 hoppningarna för där skulle team Fredricson vara med ( Lisen, Perder och Jens) bland annat även sofia wästborg från varberg var där och tävla, men såg aldrig henne hoppa, var så in i h*****e kallt i ridhuset tyckte jag så såg bara lite av slutet på 125 och halva 135 innan jag gav upp och åkte hem igen, då hade jag förvisso redan fått sett de jag ville:):):) så var ganska nöjd endå.:):)
 
försökte ta lite bilder men måste erkänna att jag inte är särskilt duktig på att fota innomhus, tycker ju inte om att använda blixt men det måste man ju i ett ridhus. Så bildern blev inte super bra men men, allt kan ju inte bli perfekt jämt.:)  glad över att jag lyckades ganska bra med några i alla fall, bättre det än inga alls:):) Glad även övar att just de bilder som blev bra var på lisen, Peder och Jens:):) kanske ingen slump eftersom jag mäst fotade dem men endå.:)
 
Jens Fredricson och Lunatic
 
Lisen Bratt Fredricson Sammy Joe SN
 
Peder Fredricson och Campo H
 
Peder Fredricson och Campo H
 
Peder Fredricson och Campo H
 
Peder Fredricson och Campo H
 
 Jens Fredricson och Notchino (är inte säker på vilken häst det var han red här)
 
Hade en trevlig vistelse i alla fall på GRS:):):) och är nöjd med min utflykt ditt, nu länktar jag til lvåren (ja redan) så jag kan åka på utomhus tävlingar istället de är mycket roligare:):):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback