Seremedy

Ja nu har jag fallit för ett nytt musikband. De heter Seremedy och de kommer från Sundsvall/Stockholm men är mest kända i Japan, de startade 2010. Musiken de gör tycker jag är bra men jag ska inte säga att jag tycker alla deras låtar är bra men några är riktigt trallvänliga:):) Måste även tilläga att deras stil är väldigt speciell och inta alls min typ av still men musiken är som sagt bra.:):) ska också tilläga att de även sjunger på japanska ibland, men jag har mäst hört de engelska låtara:)
 
Debutsingeln Bulletproof Roulette gick direkt in som etta på iTunes topplista och placerade sig på 47:e plats på Svensktoppen.
 
 
Ja det är i alla fall en av artisterna jag lysnar på just nu.:):)
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

Han sångaren har några sololåtar också, släppte nyss ett album som jag lyssnade på om och om igen på jobbet igår :D han sjunger bara på japanska när han är själv. Jo, jag gillar det nog :D

Svar: Det är gittaristen i kläning som har solo kariär också, han avr på Skavlan i söndags där av att jag upptäckte gruppen också då jag sökte på honom på Youtube.:)haha jag tycker de är bra:):)
Frida

2012-10-23 | 08:45:23
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback