regn sol och så regn igen

Idag och igår har jag varit Åsnevakt, tog hanomm dom och mot kvällen tog jag en promenad til ldem för att klappa lite klvälls klappar på dem och då låg de och sov i höet som var kvar inne i vindskyddet, hur söta som helst:):) myste lite med dem och s ågick jag hem  imörkret. Idag kom jag dit vid tio och då hade de barnbesök, grannarna deras var där med barnbarnen och kollade på dem, lite tråkigt att de han gå hem innan jag ko mannars hade de ju fått klappa på dem också.:) Åsnorna blev i alla fall glad då mattanten kom till dem:):):) tänkte gå en sväng med dem men det börja regna så de fick vara ifred idag också.:)
Har även följt med pappa till skogen idag för att kolla på var han ska jobba på måndag var lite roligt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback