fram med den blå vagnen

fram med den blå vagne idag och fritz blev inte alls tagad att promenera, fick ta med mig hampuz också och det resulterade i att jag bara gick run gården två varv för Hampuz blev så rädd för vagnen så han fick gå lös en bitt framför:)
 
sötisarna stod och tittade då jag kom cyklandes idag:)
 
Fritz redo för en tur med vagne...
 
...trode jag, han vägrade gå om inte hampuz följde med.....
 
...Men Hampuz blev jetterädd för vagen då den började röra på sig så mitt tänkte äventyr blev til ltvå varv runt gårdsplan för hampuz fick springa brevid istället och en åsnehingst blir inte så populär om han springer lös ute på byn.:) jag minns allt för väll fritz hingst utflyckter som ung.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback