Vilken kanon dag

Vilekn kanondag det blev idag, först Ledig fram till Lunchen sen jobb och det var riktigt lungt idag (kanske för att Mads gjort alla sina hästar och åkt iväg på något annat äventyr)  så eftermiddagen blev lugn tyckte jag i alla fall. vi var klara vid fem redan:O :D:D har inte hänt en enda dag sen jag kom hit att vi är klara med alla dagens sysslor redan då.:) så det var najs:):) På torsdagar är det två eller om de är tre praktikanter här från något gymnasium så vi var ju förstås ganska många som jobbade.:) Men eftersom vi blev klara så tidigt så bestämmdes det att vi skulle åka till Enköping på Bio. :):):) Twilight blev det:D:D jippi:D:D:D:D har längtat så efter den sista delen.:D:D och nu fick jag se den med ett gäng härliga människor på köpet:D:D:D:D Det blev jag, Jenny, Annis, Melisa, Jim och Jon som var och såg den och de var trevligt:):)
 
Filmen i övrigt var helt okej, såg filmresentioner på den på både SVT och TV4 i morse och där fick den 3 respektive 2 av resensenterna, jag ger den en 4 för att den var bra gjord och hade med det mästa från boken (ja jag vet man kan inte ta med allt  från boken men endå) Dock tyckte jag att slutet var skumt, ska väl tilläga att det int evar igår jag läste boken så det kanske är så men det var endå lite konstigt tyckte jag.:) Men nu är det över, alla flimer är gjorda och sedda av mig alla böcker är gjorda och lästa av mig, nu väntar jag bara på att DVD ska komma ut för den måste ju stå i min hylla tillsammans med de andra:):)
 
Men jobbdag ahr ananrs varit bra, har fodrat och tagit in hästar från hagen och gått med Candyman den store vite i stallet, jettestor är han och lite små vild, hoppade upp i luften några gånger men allt gick bra, enligt mig så är han så stor så man hinner lixom var amed på noterna, nu gick ju bara jag i ridhuset men endå. och så fick vi vofflor till lunch.:D:Ddet var nog endå dagens bästa ide förutom bion.:D:D
 
imorgon väntar jobb hela dagen och det ska bli roligt:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback