Tidig morgon och Kyra träning

Idag blev det tidig morgon, fem gick jag upp, hästarna skulle få mat vid kvart i sex idag då vi ksulle åka iväg på träning. Så det var bara att kliva upp.:):) tur att vi packade allt igår var bara weine som skulle fixas, så Maria började linda honom och fixa och så går hon för att hämta ett täcke och då rullar sig hästen så hon fick börja om. Kom iväg exakt halv sju, som vi bestämmt.:D:D:D Det var alltså jag och Maria som åkt ei lastbilen med Weine och så körde Mads och Maria och lille babyn i egen bil framför. eftersom vi skulle till Tyresö så var vi tvungna att åka genom Stockholm, och ja köerna ahde börjat redan då vi kom, men det rörde på sig hela tidne så det var int eså farligt tycker jag. Körde även förbi en olycksplats då en bil kört in i en annan bakifrån och ungefär fem minuter senare så komme rambulans och polis och sen får vi höra på radeon att det blivit avstängt i båda körrikningarna på grund ut av den där olyckan, snacka om tur vi hade som han förbi.:):)
 
Kom i god tid till gården där träningen var, så vi han titta lite och så innan vi fixade Weine.:D:D weien var lite mer vild än tam då vi skulle sadla och så, framben och bakben var mer i luften och runt om honom än på marken och stilla, han lyckades få in en träff på mitt knä också men det mår bra endå.:) sen försökt ehan bitta mig flera gånger.
  Mads skulle då rida för Kyra kyrklund:D:D:D coolt tycke rjag förstås, inte varje dag man träffar såna stjärnor.:D:D och de tvar intressant, tog till mig en heöl del som hon sa faktiskt.:):) Och weine var super duktig och Pigg och glad.:D:D
 
När Maria och jag kom hem igen så var det lunch och Aivaras och Mantas hade gjort hemmagjorda handburgare och de var enormt goda:):):) Sen så var det bara att ta in hästarna, mocka hagarna kratta och gå med några hästar kvar och så fodra:):) så Min dag har varit helt okej:):):) Roligt att få komma iväg tycker jag.:):)
 
Mads rider för kyra
 
Weine och Maria
 
Weine:D:D
 
Hahaha, detta mötes vi av i går morse då vi skulle äta frukost, Aivaras hade blivt trött på att alla satt på hans plats (som är brevid Jennys) så han och Mantas hade gjort denna finna skyllt så alla såg att det värkligen var hans plats. :D:D oj vad vi skrattade:):):):)
 
Här har vi stallkatten, hon sover mäst så mössen finns lite här och var. Men kan förstå henne inte så tokigt att sova på värmetanken direkt, varmt och mysigt:):):)
 
 
 
 

Trackback