JIPPI

Nu är jag tillbaka, dessa dagar har jag ahft fullt upp kan man säga.:):) Fullt upp på ett kanon bra sätt.:):) Men det är väl lika bra att ta det från början tror jag.
 
Jag sökte ett jobb på en hästgård Segersta Equestrian ett dressyrstall som liger i Bålsta mellan uppsala och enköping ungefär. kan väl erkänna att jag inte så stora förhoppningar på att få något svar men så en vecka efter att jag skickat min ansökan så ringer de och vill att jag ska komma och prova jobba så onsdag och torsdag har jag alltså varit där på gården och fått ett väldigt bra intryck och så är det bestämmt att jag ska prova en hel månad så jag får känna efter ordentligt.:) så på Söndag så flyttar jag ditt för en månad til latt börja med och på måndag börjar jag jobba.:)
 
Tog någon bild på mobilen men de blev så kassa så kopierade några bilder från deras FB och så några bilder från Google. Och så får jag väl ta mig en foto runda när jag väl börjat jobba där.:):)
 
stallet och ridhus i ett
Ridhuset
Stallet som ligger i bortre kortändan av ridhuset, super mysigt:)
Herrgården med utebanan
Ghadaffi:D:D:D gårdshunden.:):)
 
tror jag komemr trivas där har i alla fall trivits där de två dagarna jag avr där så hopaps att en hel månad också är trivsam men det tror jag att den kommer vara:):)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

Ser väldigt trevligt ut! Väntar med spänning på dina egna bilder :D
Hunden är ju hur söt som helst! Är det sen sån stor Grand Danois?

Svar: :D:D:D japp en jette vovvve:D:D:D:D som tror att han är jette liten:D:D:D
None None

2012-11-10 | 18:53:54
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se
Anonym säger:

Gud så fint!! Vilken ryttare är det?

Svar: ja det är värkligen super finnt, Mads Hendeliowitz heter han.
None None

2012-11-12 | 22:10:34
Emma säger:

Herregud vilken fin gård!! skulle man ju inte tacka nej till direkt. Säg till om de hade tänkt sälja ;)

Svar: Ja det är super finnt.:):) trivs super här:):)
None None

2012-11-19 | 22:56:58
Bloggadress: http://elike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback