Högt upp

Idag ahr det varit en riktigt fin höstdag, tycker jag.:) Jag och Maria red ut på två hästar, HM tog hon och jag fick Boggie, den jettestora hästen.:) lite läskigt att hoppa upp men han avr snäll så jag tycker om honom lite mer nu då jag suttit på honom också.:)
 
Hela dagen har gått fort, tycker jag, vi var kalra med allt vid tre ungefär och då hade Mads och Maria kommit till stallet för att bjuda på tårta och visa upp lilla barnet, och jag fick hålla i det, helt oväntat faktiskt, då Maria bara langade över honom till mig, så söt.:):):) han sov så söt:D:D:D
 
vi åkte även till Enköping och handlade lite mat och när vi kom hem så fodrade vi och efter det gick vi till Melissa och var med henne ett tag, hon åker hem till Åland i morgon:(:(:(:(:(:( och även fast jag inte har kännt henne så länge så kommer jag sakna henne hon är hur go som helst:D:D:D
 
En av unghingstarna blev kastrerad idag också, stackarn. itne lätt att förlora manligheten.:(
Sen har det väl igentligen inte hänt så mycket mer idag, imorgon så komme rjag eventuelt vara fyllechafför, hehe ska bli intressant.:) så nu måste jag sova så jag orkar med det imorgon.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback