En klippa til lhäst

Åh vilken underbar klippa til lhäst jag fick rida idag, hon visade en helt annan sida idag än vad hon gjort tidigare:D:D:D:D Så roligt det var,gjorde nästan helt korekta skänkelvikningar och böjde så finnt på sig och inte nog med det så plasskade hon genom vatten utan protest, nu var ju vattenpöllen enorm men endå, hon försökte inte ens gå runt den.:):):) Duktig häst:):):):) Ska bli spännande att rida henne igen i morgon och se om det blir lika bra då om itne bättre:):) men det får vi se då.:)
 
Började dagen hos Flisan med att fixa i stallet, mockaade, fixade med vattnet och höet så det var klart, sen hämtade jag henne i hagen, och hon smet inte iväg från mig idag heller, knäckebröd är bra grejer tycker jag, dels för att Flisan tycker det smakar smaskens och dels för att hon står stilla så man får på grimman på henne:):)
Känndes otroligt bra att rida henne idag, tänkte först rida runt kulla och hem och sen ta ett varv bland granarna som står så bra på rad, (gammal åker som är igen planterad) men eftersom hon var så duktig så hopapde jag över träden, men red til lkulla gjorde jag och där var grababrna bus på Goch ville prata med oss för en gångs skull:):) Fast nu var Flisan mindre intresserad av dem.:) haha hon ger igen för att de har total dissat henne alla gånger:)
 
Kan nog inte beskriva kännslan till 100% som jag fick på Flisan idag men ajg hoppas jag får ha den kännslan fler gånger:):) Är så glad över henne idag:):) Haha, hopaps jag komme rvara lika possetiv imorgon mot henne som idag.:):) ska bli roligt att rida henne då i alla fall.
 
har inte gjort mycket mer idag än så, så detta inlägg bliev lite tjattigt med Flisan berömet, men det är hon värd idag:):):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback