En bra dag igen

Idag har det varit en bra dag igen.:D:D det är så roligt här:D:D:D solen har tittat fram lite till och från och vi har haft bra tempo och blev klara i god tid, redan vid halöv fem:):) vi var igentligen klara med allt vid tre tiden då hade vi bara fodringen kvar men  vid tre så började en chlinic med tömkörning som var i vårat ridhus och det var riktigt intressant tycker jag.:):) först visade hon som höll i allt med en av våra hästaroch sen fick även jenny, jon och annis prova med varsin häst:):) det var intressant att se hästarna på töm.:):)
Vetrinären jhon har varit här också och kollat lite hästar och sen ahr det väl igentligen inte hänt så mycket mer idag.
 
Mads gjorde super god lunch till alla oss i stallet idag, Lax med pesto på och riktig potatismos till:D:D:D mumms:D:D
 
Hela gänget på lunch:D:D:D
 
blev en trevlig kväll också med vin och pitzza i annis och min lägenhet til lkvällen, eller pitzzan åt vi i launchen och sen vinet i lägenheten.:):)
 
Snart blir det sängen:):) imorgon fortsätter tömkörningskursen så för oss blir det nog ganska lungt. har tagit lite bilder på mobilen på chlinicen men har inte listat ut hur man hittar dem på daton än så de får komam upp här senare om jag inte är lite bråkig imorgon och tar med mig lilla kameran och fotar lite:D:D for se får se hur det blir:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback