sol, regn, sol, regn

idag så har det varit lit eupp och ner med vädret, började med sol och sen blev det regn och efter det sol igen. hur jobbigt som helst. mockade och fixade på förmiddagen och så körde jag gössel också, fyllde en container på en och en halv, stålt.:) de var och hämtade containen vid lunchen och kom tillbaka med en tom så då tog jag det sita gösslet och sen högtryckstvättade jag även platan.:) blev så finnt så.:):)


köra traktor är riktigt roande när man lyssnar på krister i P3 sammtidigt.:):):)

Longerade silvana med pessoaselet idag också, hon är ju inte en stor beundrare av det kan jag säga, första gången så sparkade hon så illa att det gick sönder, men det knött jag ihop igen den gången, andra gången var hon riktigt duktig och idag så sparkade hon lite först och så pass högt att snöret runt rumpan for upp och la sig precis under svansen, kan tänka mig att det kändes ganska obehagligt för hon sprang en halv långsida i lite panik, men stanade och lät mig fixa till selet igen och efter det var hon super fin.:):):) longerade både med lina och lätt henne springa lös (för jag blev så snurrig av att stå i mitten)


Hon var så duktig idag.:):)

och så har vi ju gustav också.:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback