Phuu!

här är det sommar nu, var 16-17 grader hela natten  och under dagne har de tvarit över 20 i solen, inte illa.:D:D:D har börjat bättre på solbränan lite då jag går i linne och shortsh hela dagarna, ridbyxom existerar inte för mig under dagarna längre, då smälter jag som en glasspinne i solen.:P

hästarna har varit helt okej idag ,de har varit lite slöa av värmen, så det är ju possetivt mot mig då de inte orkar göra dumheter för de är så varmt.:)

Mot kvällen red jag ut med Lina, vårt mål var stranden men vi kom inte så långt för vi red fel men red på en jättefin grässlinga runt en jätte anlägning so mhade jätte många hästar, och så fick vi hoppa av en gång också då det kom en åh, eller ett jättestort dike med massor av strömande vatten, och bron över var fin men hade inga räken på sidorna så vi hopapde av av säkerhetsskäll, och när vi gick över var det super äkligt, för själva bron var gjord av betong men det känndes so mden skulle gå sönder när som helst, men vi kom över och hoppade upp igen och  fortsatte, förbi stor ahagar med massor av hästar i.:):) och självklart var alla super fina.:):):):):)

Men inget hav kom vi till så vi red hemåt igen, två timmar blev det i alla fall så ont i rumpan kommer vi nog båda ha imorgon.:):) och benen då jag fick lina att stå upp i traven hela biten genom skogen och de tär en ganska lång sträcka, hihi, jag får välk höra de timorgon.:):)

det blev lite udda bilder idag också.:):)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback