här kan man va, här kan man va och här kan man va

idag har det varit en helt okej dag på jobbet, blev klar (som vanligt) väldigt tidigt så passade på att gå till Lina och prata lite om gårdagen som inte var någon höjdare, men det tänker jag inte ta upp här de som vet vet, så får det vara.

idga har jag  fixat silledill och ante åt sofia W och så har jag börjat klippa ante också, men eftersom han blev helt knäckt av den stora klippmaskinen så blev jag tvungen att ta den lilla på hela honom, vilket tar betydligt längre tid, men fin blir han, tycke rjag i alla fall, får fortsätta i morgon förmiddag då jag inte vet hur eftermiddagen ser ut om jag ska med p åtävling elle rej, men det får vi se. I vilket fall som helst så ska jag klippa klart på förmiddagen.:):)

efter jobbet så åkte jag till stationen för att fixa biljett hem på lördag, då åker jag och komme rinte tillbaka, tre jobbdagar kvar sen så får det vara bra med hästar för mig ett tag tror jag.:)
Men automaten i varberg var ur funktion! blir man galen eller?!?! jag blir, jag hade syster yster i örat och hon sa att jag kunde j uåka till falkenberg och fixa biljett där, så mot falkenberg och där fick jag min biljett.:):):):):)

mer än så har jag inte gjort idag:):) 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback