en fantastisk dag

En helt fantastisk dag har jag haft, var ledig och vädret var toppen.:D:D har haft en Frida-Lina dag idag, och det innebär att jag umgåtts med bästaste Lina hela dagen lång:):)

Följde med henne till frillesås med Zermie och Cia för att fota och filma henne:):) då hon tränade för matias, och det gick super bra för båda hästarna söktte sig exenplariskt.:):):) och jag fick en ny kompis, Matias då, haha han är ganska rolig faktiskt. :) men lite svår at thöra vad han säger ibland då han endast pratar engelska och ibland går de tlite för fort för mitt hjärnkontor.:) och på gården där vi var då har det fått två super söta föl och åh de var så söta.:):)

när hästeriet var klart så följde jag emd Lina hem och där så plockade vi upp henkan och gick till tre toppar och åt kanongod glass.:D:D Sen hem till dem igen och kolalde på Elitloppen och bästa Commander Crow vann:D:D han är bäst:):) och klockan barta flög iväg, var tar tiden vägen då man har roligt igentligen.:)

jaja saker jag inte gjort idag är att fixa tågbiljett hem då klockan blev för mycket och gjort ett besök hos adam som jag tänkt men får ta det imorgon, jag måste ta det imorgon rättaren sagt.:):)

och så vann vi ju eurovision song contest 2012 igår också så nästa år blir det i Sverige:D:D:D:D
och så kom jag ihåg mamma idag också, de tär ju morsdag idag:D:D Grattis mamma du är bäst:D:D:D





ett liten smakprov på Cia och Lina, orkade inte ladda upp fler idag, kanske komme rfler någon annan dag.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback