vår i luften

idag så har det värkligen varit vår i luften, fick en riktig vårkänsla idag, då det lixom luktade vår  också.:):) morgonen började med att jag släppte ut hästarna och så kom Moa för hon skulle åka bort unde rhelgen med sin häst leon så hon var tidig idag, hjälpte henne att lasta leon som inte ville gå in, han slet sig och sprang enda bort til lislandshästarna som bor granne med oss, Moa och jag avr inte glada just då.

ananrs har hästarna skött sig bra idag, blir snart inte några hästar kvar här känns det som för nu över helgen åkt eju moa bort med leon, men hon komem rju tillbaka till söndag emn endå och p ålördag så åker Sofia tillbaka till holland och då tar hon med sig max som inte kommer komma tillbaka:(:(:( väldigt tråkigt för han ahr blivit så mysig nu tycke rjag så jag kommer sakna honom mycket.

och så kom ett mycket roligt besked idag också, Gucci komme rtroligtvis föla om ca två veckor.:D:D:D hur kul som helst, ska bli så intressant.:) ska bli super kul att få följa både gucci och fölet den första tiden i livet.:):) så det är något jag ser fram emot.:):)


Kommentarer
Elinor säger:

ÅÅÅÅH vad mysigt med en liten fölis!!! :) spännande! :D tråkigt att Max-tax ska flyga sin kos :( alltid sorgligt när det måste ske, men sånt är livet.

Solig kram från syrran! <3

2012-03-29 | 20:34:21
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback