systerbesök och sjukstuga

idag har jag varit ledig, skönt och så har man besök också syster från götet också:D:D:D och paniken över att jag inte fixat någon present till henne gick över iförgår då jag fixade det hon fyller nämligen 23 idag och det kom jag på i förgår så blev lite panik att fixa present men jag lyckades hitta något som hon blev glad över så det var ju bra.:) sjöng för henne  i morrse i alla fall, ellerskrålade i vackra morgontoner snarrare än sjöng.:):)

Dagen har väll inte varit toppen annars då vi gick en promenad längst strandpromenaden i varberg på förmiddagen och eftert det har vi bara legat på soffan och glott på TV för syster blev sjuk så vi kunde inte göra så mcyket, nu ska hon sova en natt till för hon blev jättedålig då jag skulle köra henne till tåget.:( så en natt till får hon stanna:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback