Söndag

idag så har jag varit ensam på gården för Lina, Moa och Emelie var iväg på tävling med Leon, Zermie, Banner och Silvana. Så jag ahde även lite hästar kvar så det blev en lung och trevlig dag.:) jag fixade iordning boxen till Linus så han fick flytta in där, Ingo var här igår och slog ut boxvägen så två boxar blev till en jättebox i stället så där fick linus flytta in idag.:):) jag passade på att bära ut boxvägen till traktorgaraget så den inte skulle stå i stallet och vara i vägen.:):)

hästarna har varit trevliga idag och det har inte hänt något som inte brukar hända.:) Gustav har också varit med förstås, överallt och mäst i vägen.:):)


så här finnt var det i mrose då jag gick ut för att ge frukost till pollarna.:D:D


och så här ser det ofta ut när jag kommer på morgonen för att fodra, fyra hungriga monster i utestallet och sju i stallet.:):)



Kommentarer
Elinor säger:

Ser ut som du haft en bra söndag, zombie-hästar som väntar med lysande ögon :D det är så skönt när det är ljust redan vid kl 7. Jag har köpt malar och en räzer-snigel till mitt akvarium så nu ska vi se om det bli lite renare :D du får komma och hälsa på sen och se på riktigt :D



Det var kul att vara hos dig trots att jag blev sjuk :D hajen får agera kakfat för tillfället :D



kramis

2012-03-04 | 17:39:06
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback