ledig dag

idag var jag ledig, skönt, i alla fall lite, skönt att sova lite längre än vanligt i alla fall.:):)gick upp vid nio tiden, eller gick upp ur sängen och styrde mig genast mot soffan och låg där i några timmar med Burken påslagen  och daton framför mig.:) med andra ord jag lattade mig ordentligt, sen bestämde jag mig för att gå ut i vårvädret en stund, tog kameran med mig och det var bra för jag fick några finna bilder.:):)

efter lunch någon gång åkte jag till, ja ditt jag brukar åka då jag är ledig, till ullared, ja jag vet, tror jag har blivit beroenda att åka ditt, hade igentligen inte något som skulle köpas in men jag åkte ditt en då och gick runt där ett tag, hur mcyke tfolk som helst, så inge roligt alls, stod i kö till kassorna i nästan en kvart, inge roligt alls.
Och när jag åkte hem igen så hamnade jag i kö igen då det hänt en olycka på 153 så ambulans, polis och brandbil var på plats. fick stå i kö i tjugominuter, och då passade jag på att tänka på miljön och stängde av bilen medan ajg väntade, dock lätt jag radion vara på så jag fick lite underhållning med crister i P3.:) men det sör inte miljön eller!??:)

hema igen så blev det lite mer foto i det finna vädret, och efter det så blev det soffan igen och där är jag kavr fortfarande.:):)


Zypresse i solen

Gucci, tjock som en jag vet int evad, men snart kommer fölisen ut.:):)

Gamlinge solar sig i vårvädret.:):)

VÅR:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback