lagom med mys

idag har syster och jag gått promenad, latat oss i hängmattan och varit hund och hästskötare:):):) själv har jag även målat en tavla motivet blev en häst igen och den blev fin, tecknade även ett hästöga, nöjd med båda:):) varit till farmor också hon blev 85 idag:):) syster klippte av mig håret också, det blev jättekort:/ tycker jag i alla fall men det växer förhoppningsvist ut ganska fort igen.:)

det var etta, pepps ocha strid som ville bli lite omskötta vid två tiden med en promenad och hömatning, då husse och matte inte var hemma.:) självklart så ställde jag upp, syster gick med för att även hon gilalr djur:):)
första hästen/hästarna jag träffar och myser emd p åtvå veckor.:):) kändes som en lagom kvart att mysa med dem just idag, sen kom regnet så vi gick hem igen.:) får se o mdet kanske kan bli någon tur emd deras matte i nästa vecka, det vore roligt i så fall.:) etta är så mysig tycker jag.:):):)

Hos farmor fick vi fika och massa mer fika och tårta:):):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback