en liten fågen och en hare och en heö hög med blommor

idag så gjorde jag något som alla andra människor också värkade göra idag, åkte till Valbo. Kom ditt till fem i tio och parkeringen är redan halv full, COOP hade ju öppet men endå, vist, OK det är midsomamr imorrgon men som jag sa en då. Var inte där så länge idag, hade ju tänkt fixa gå skor men hittade inga, kolalde lite på REAN men hittade inget där heller, på hööks så fixade lädergega åt mina ridskor och så brände jag en stor päng på en super snygg HVPolo tröja som jag kollat snett på ett tag, super snygg är den, nu vill jag även ha en super snygg HVPolo T-trjöa också, men den får vänta till en annan gång, de där HV Polo grejerna är ganska dyra men man måste få unna sig ibland.:):):):) köpte även jordgubbar till imorgon.:):):):) 

När jag och RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSER FORDEN kom hem igen så blev det lite lunch och sedan ut och klippa gräsmattan. Efter det hände inte mycket mer, pappa kom hem och då fixade jag mat, pannkakor blev det.:):):) Sen försökt ejag mig på att vara naturfotograf också, mitt mål var några harar som åt gräs på en åker en bitt från huset.:):):) lånade pappas kamera med det STORA objektivet på och då han jag få någon bra bild p ådem innan de flydde från mig:):) lite blommor blev det också som fasnade på bild.:):)





 



Kommentarer
Elinor säger:

JÄÄÄÄTTESNYGGA BILDER JU! BÄSTA SYRRAN!!!!! :D :D



<3

2012-06-21 | 20:11:31
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback