det var en ko och så kom de en till då blev de två

idag ahr jag fått mycket gjort, gick ju och la mig tidigt igår av visa skäl, så det innebar pigg som en mört klockan fem i morrse, men låg kvar i varma sängen till klockan sex, då klev jag upp och fixade med första maskintvätten.:):) när klockan var nio hade jag kört två maskiner och ätit två frukostar.:D:D:D kännde av lite från huvudvärken sedan i går lite gran så tog det ganska lungt. vid tio halv elva så började jag montera ner kaspers bur, kände att det var lika bra och få bort det så fort som möjligt så man slipper påminnas om det. Gjorde även ett kors till hans grav. :)

när jag avr klar med allt detta och bara själva sandlådan fanns kvar så kunde jag inte göra så mycket mer eftersom jag behövde en kofot, och jag hittade ingen så tog en promenix til ltindra i stället och gick med henne runt kyrkstigen.:) mysigt värre:D:D

Sen tog jag och hmtade kameran för wille var så söt då han låg och solade,sen tog jag efter honom och solade lite jag också, efter det så tog jag kameran åter och gick ut i kohagen och fotade lite kor:D:D så söta de är de där långhåriga urdjuren.:):):):)

Sen kom pappa hem och han fiskade upp en kofot mitt framför ögonen på mig, så då fortsatte jag med sandlådan, pappa hjälpte till också, så nu återstår en brun jordfläck där som om någon vecka komme rbli grön och fin.:) vår gräsmatta blev enorm kändes det som.:)) tog även ner vinterburen som satt på vägen, så nu finns inget kvar av kanintiden här på vår gård.:( sammtidigt som de tär ganska skönt att inte ha någon är det sorgligt att det tog ett sådant tvärt slut.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback