bränt pengar

idga så blev det en utflykt till Valbo för att bräna lite pengar, och det gjorde jag också, hihi, fast bara på bra saker.:):):) bland annat målardukar så jag kan måla lite.:):) måste ju ha något att göra nu när jag är hemma.:):):):):)

När jag kom hem förbrukade jag två målardukar med det samma, fast jag vet inte om de är klara än, men det är början på något i alla fall.:):)





men som sakt vet inte om det blir något mer p ådem innan de är klara.:):) tycker själv att det blev ganska fina, lite mordenkonst helt enkelt, ingen vet vad det föreställer bara låt fantasin flöda så kan det bli vad fasiken som helst:D:D:D:D

imorgon ska jag på ett helt annat äventyr nämligen till orsa björnpark och kolla på björnungar:D:D:D:D kameran kommer förstås att vara med så imorgon blir ett roligt inlägg:D:D:D:D
Ha det bra tills vidare:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback