Solen tittade fram och jag funderade på livet

Idag började dagen med en ridtur på peppelino:D:D:D:D Är ju lite små nere i den hästen, han värkar gilla mig och jag gillar honom mer och mer:D:D:D idag avr han ionte lika pigg som sist men han var inte dum alls, så vi hade en trevlig tur endå om man bortser från de enorma brommsar so msvärmade runt oss, det var mindre roligt, men solen sken och då är jag alltid glad.:D:D:D
Vi red till Dalkarsbo idag och tänkte ta stigen under kraftledningen men där gick det får nu så vi fick vända, red genom skogen hem i alla fall och så filmade Malen amig och pepps då vi travade och galopperade på en lite äng, han skötte sig utmärkt men kritisks som jag är mot mig själv så såg det inte bra ut alls. Alltså pepps gjorde presis som han skulle men jag ser ut som jag vet int evad den där förbaskade ryggen på mig är inte sammarbetsvillig jämt, men roligt at tbli filmad så man fick se några sekunder av sig själv p åhästryggen var ett tag sen.:)
efter filmningne så travade vi på stigen inne i skogen coh peppo började galoppera, super mysig galopp har han.:D:D malena tyckte jag skulle gassa på lite i en uppförsbake så det gjorde jag och hela Peppelino kröp ihop unde rmig coh sedan bara for han iväg som skjuten ur en kanon.:D:D:D det var en sådan frän känsla vill göra om det igen och igen och igen.:D:D:D fast då hälst på en äng eller så så man får känna på det en längre stun, hade varit så coolt och bara bränna av en regäl galopp å någon av åkrarna här hemm.:D:D men det får nog bli en dröm ett tag till tror jag.:)
 
På eftermiddagen/kvällen börjad ejag fundera över viket tråkigt liv jag ahr just nu, har ju det delemat att jag inte vet vad jag vill göra eller om jag ska plugga eller jobba med något!?!?!?! många frågetäcken på den punkten just nu kan jag säga. men en liten svag ljusstråle trängde sig igenom tunnelns mörker i andra änden, för omjag nu ska plugga något så måste jag först fixa Matte B och bara det är ett väldigt högt hinder för mig men jag ska klara av att hoppa över det med. I alla fall så har jag börjat kolla på hur jag ska gå till väga på den punkten och efter det så väntar nya äventyr.:):)
 
nu ska kvällen få göra sin del i mitt liv, en polkagris i munen och så en bok i handen och eventuelt TV och soffligande så komme rjag nog ha en bra kväll även idag.:D:D hare gott alle sammans:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback