sommardag

Hej hej, lite dött här på min blogg nu, två saker som det beror på är att det är så finnt väder ute så jag försöker undvika daton under dagarna och så glömmer jag bort på kvällarna, sen finns det lixom inte så mycket att skriva om nu helelr då mitt liv inte är så äventyrligt längre.:):) men under de här finna dagarna som jag ahft har jag fotat en del, så tänkte visa er lite.:):)
Och så har jag hunit med att ta mitt första bad i älven också, inte någon paradis värme direkt men uppfriskande var det. ananrs består mitt liv just nu av att klippa gräsmattan och städa huset här hemma, och så ett och annat besökt till Arbetsförmedlingen, så mitt liv är för tillfället ganska tråkigt.:):)
 
Massa bilder har det blivit, ett urval kommer alltså här  så ni kan titta på dem.:):) det är lite kossor, wille var model åt mig och så fick jag några fina på fåglar också, en örn och sen någon annan rovfågel som flög jätte lågt, roligt roligt, tyckte jag eftersom då kan man få sig en bra bild på dem.:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback