kvälls tur på pigga peppelino

idag så har det inte hänt mycket för mig, regnet har för det mästa vräkt ner utanför fönstret så soffan har varit min bästa kompis idag.:D:D till kvällen blev det i alal fall bättre och då tog jag och malena oss en ridtur på pollanrn:):) Peppelino var överpigg och ville mäst bara springa först, han har aldrig varit så pigg som idag, trav och galopp klarade vi av utan problem:D:D och genom vatten klampade vi också utan problem.:D:D:D så glad över att han var så pigg:D:D:D dock så komme rhan int evara kvar hos malena så länge till, han ska säljas, vilket är väldigt tråkigt förstås, gillar ju honom mycket, han är en häst som passar mig bra tycker jag själv i alla fall.:D:DMen jag är ju ganska van nu att de hästar som passar mig går en anan vägg än mig. Klart jag kommer sakna honom, men ska ta vara på varje tur framöver så vi bara har possetiva minnen att se tillbaka till.:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback