härlig tur i kvällsolen och så lite konst

dagen har inte innehålligt något spännande alls faktiskt. började dagen med att hjälpa jörgen ta hästarna till hagen och sen så blev det frukost för mig, och efter det hände inge mer på ett tag. vid lunch tog jag mig en promenad med Tindra och ut i skogen gick vi mot kantarellerna, och sådana hittade jag också en hel del och fler lär det bli.:):) gav upp efter inte allt för lång tid då myggen surrade i mitt huvud trots att det int efanns några mygg runt mig, :S
 
mot kvällen åkte jag, mamma och pappa till harbäck och kollade på konst, och jag blev inspererad att göra något stort och häftigt:):)
 
Åh det var riktigt roligt att kolla på konsten, var så blandat, allt från målleri till smide:):):)super roligt:):)
 
ännu mer på kvällen så blev det så finnt väder att jag bestämmde mig för att åka och rida Etta en sväng, och mamma följde med och hjälpte att leda en av dem från hagen, åh jag är så stolt över mamma för hon är ganska rädd för hästar och så gick hon  super bra med pepps, som hon fick ta:D:D hon var super duktig.:):):):)
 
Etta och jag tog oss en tur i skog och mark efter Långvikavägen.:):)
vi sa hej till hästkompis, kokompisar, höbalar och så dalävlen förstås.:):)
långvikavägen är en av mina favorit skogsvägar här hemma, som ni ser på bilerna så är den spikrak i stort sätt hela tiden, svänger då och då och då i perfekta svängar som man lätt kan både trava och galoppera på.:):):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback