1 juli, Bromsen har anlänt

idag blev det en ridtur igen.:) Pepps red jag idag nämligen.:) Gillar honom, han är rolig för det händer saker då man rider honom, han är aldrig lika dan utan ett äventyr varje gång man rider tycker jag.:) Han gör aldrig något dumt men sätter endå spänning på turen.:) vem vet en sten som har flyttat sig kan ju vara en dödsmaskin;)

Fick en super kännsla i galoppen idag:):) och traven var också fin:) han var kanon mysig pigg var han också, så pigg att han ville nästan gå först hela turen.:) och så tyckte han att Etta gick för långsammt så han bet henne irumpan så hon flög framåt , åh då vart jag lite sur p åhonom ,så gör man inte.

Och idag är det 1 juli och då anlände bromsarna, de där äkliga djuren som surrar i öronen och är så feta att det blir äkligt när man dödar dem, såg en so mflög runt mig som var lika stor som min halva tumme, och då är de stora för minatumamr är inte så stora, SÅ ÄKLIGT!! gillar inte att de har kommit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback