Snö och tur till häst

och så var det Torsdag, en vecka har jag varit hemma i sverige nu och i sevallbo och en så länge är allt bra, börjar länkte tillbaka till varberg och hästarna där men för hoppningsvis så kommer jag ditt om en vecka så det är ju roligt.:):) Men helt hästlös är jag då inte här hemma endå, för idag så ägerade jag sällis då Malena red Pepps persson så fick jag rida Etta, så lite häst blir det även fast jag ahr semester från dem.:):):) så det är roligt:):)

Och nu snöar det, är både glad och sur för det, glad för det blir så finnt ute men sur för att det är aphalt under snön så imorgon får ni kanske läsa om ett brutet ben eller något liknande.


Etta i sommras.:):):) ser ungefär lika dan ut på vinten fast då är hon mer som en liten brunbjörn.:):) hur söt sopm helst:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback