ojojoj jag har snubblat över ögongodis igen

såg ju filmen Priest för någon dag sen och så snubblade jag över onding vampyren, Black hat, han var så underbart fin att titta på och så förstås så dog han för viso som alla onda gör men så underbart rolig han avr med sin mörka lite hessa röst och gula ögon och så så ... ojojoj, finner inga ord jag kommer nog var lite små kär i honom några dagar till för så brukar de tvara med de där film vampyrerna, tänker på dem som en gallning i några dagar till senså börjar jag nog kolla på alla de andra ondingvampyrerna igen.:):):)

här har vi honom i alla fall och så är han ju från new zealand och det kan ju också ha sig förklaring till varför han är så fin att se på.:)




här är han i rollen som Black Hat i filmen Priest, vist är han stilig i sin hat.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback