Och jeringpriset går till...

Kollade p åIdrottsgallan igår kväll och när jeringpriset delades ut så var jag närvös.:)

"Och jeringpriset går till...", när prins Carlphilip sa så så låg jag i min säng under täcket och hoppades på att han skulle säga Roffe och inte Marcus Hellner, båda är förstås super bra idrottare men eftersom jag är hästmänniska mer än skidmänniska så höll jag på Roffe:):)

blev super glad när prinsen säger Rolf Göran Bengtsson i mikrofonen, Roffe vann:D:D:D:D:D:D:D:D som första ryttare någonsin att vinna detta pris, hän är ju bara för grym:D:D:D:D

här är bara några av hans meritter, han har ju endå varit med ett tag men de största segrarna har vi här:

  • Jerringpriset 2011
  • 2011: 1:a EM (individuellt)
  • 2010: 6:a VM (individuellt)
  • 2008: 2:a OS (individuellt)
  • 2007: 5:a EM (individuellt)
  • 2004: 8:a OS (individuellt), 2:a OS (lag)
  • 2001: 2:a EM (lag), 3:a EM (individuellt)
  • 1999: 6:a EM (lag)
  • 1996: 10:a OS (lag)
  • 1994: 7:a EM (lag)

  • och slutligen 2011 bästa bild tagen av mig:):) på stjärnan själv:D tagen i Danmark på tävlingarna i Odense.:D


    :D:D:D HAN ÄR BÄST:D:D:D:D:D


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback