JAAAAAAAAAAAA

JAAAAAAAAA:D::D:D:D:D:D:D är så glad idag, vaknade med ett glatt humör och åt frukost sen ut i snö yran och matade mina djur, sen så gjorde jag något jag ahr länktat efter  så länge, nämligen åka skriskor:):):):) det är det roligaste jag vet:) och Isen avr perfekt på Dalälven, hehe ingen skriskobana här inte:D:D åh det var så roligt, men det blåste så mycket att jag inte åkte så länge men om de är finnt i mo rgon igen så ska jag åka mera:):) Isen avr runt 10 cm så den avr perfekt, lite knölig emn det gick och åka:):):):):)


Min skriskabana.:D:D:D inga jobbiga sarger att åka in i här inte, bara en massa stenar:):)


Kärringberget:):) bästa badplatsen som finns, många minnen här ifrån.:):):):):)


Skriskorna på nu åker vi:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback