gott om skratt inom mig idag

Jo men idag ahr det hänt lite grejer, znoosade till nio idag vilket var skönt, sen upp och började dagen emd att slänga in en tvätthög i tvättmaskinen, sen ringde syster Elinor och vi pratade i en timme, fjorton minuter och tolv sekunder, så vi hade lite att prata om.:):) Se tog jag med mig kameran ut p åen promenad, och jag gick först kyrkstigen och sedan upp till Fritz, hampuz och Glampi och de blev nog mäst förvånade att jag kom, från början tänkte jag inte gå ditt eftersom jag inte viste om Glampi var kvar men så fick jag syn på honom igår då jag var på promenad så då tyckte jag att jag kunde ta mig en tur ditt.

När jag gick därifrån så var mitt nästa mål Etta och Pepps:):):) blev ju hästvakt idag så jag tog min hästvaktar roll på störstas allvar och gav dem mat, red Etta en sväng och så mockade jag också så Malena kan ta en lugn kväl ldå hon kommer hem:):) sen så gick jag även ut på en promenad med Astrid som inte alls ville vara inne  ihuset hela dagen så en promenad med henne var ju ungefär det roligaste jag gjort på länge, jag frågade mig själv, hur kan hunden avra så pigg och glad, hon har ju inte träffat mig så många gånger, men full fart från början till slut var det och ett gott skratt fick jag då jag sprang en bitt med henne och tog tag i kopplet och morrade och for runt, så söt hon var:):)
Efter det så halkade jag mig sakta hemmåt, är isgata här p ålandet nu så man får gå försiktigt.:):)



Gamla hästen Glampi, 31 år i år.:)


Hampiz:)


Fritz, han börjar också bli gamal, tror han blir 8 eller 9 år i år, komme rju ihåg när han var föl och rädd för allt, han är viserligen rädd för allt nu också, men endå.:)


Pepps:D:D han tyckte det var lite jobbigt när jag red i väg med Etta han stod och gnäggade hela tiden.


Etta, hon var ltie bråkig idag, men annars fick jag mig en fin tur.:)


ASTRID:D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Anonym säger:

Tack för all hjälp Frida!

Etta, Peps och Astrid var så nöjda med ditt besök, du får höra av dig nästa gång du är i byn igen!

2012-01-12 | 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback