Tisdag, semeltisdag

idag har jag mockat ur super noga, antagligen kommer de tvara precis lika skittigt i morgon igen men de rår ju inte för att de är skitgrisar de där djuren.:)tycker ju om dem lika mycket endå:):)

de fick vara inne idag också för isen var allt för hal fortfarande i hagarna, så skritten var i centrum idag också och så fick de vara lösa i ridhuset några stycken, och så red lina två också.:):) ananrs har det inte hänt så mycket.

På lunchen så åkte jag och Lina til lTvååkers bageri och köpte Semlor för det är ju endå semeldagen idag.:D:D:D:D:D och det var super gott hembakade bara några timmar gamla, hur goda som helst.:):):)

och sen så var det inte mycket att göra för mig på eftermiddagen så jag passade p åatt busa med Konjak lite och så hördes ett högt och långt TUUUUUUUUTTTTTT!!!!! och så susade ett Ö-tåg förbi, misstankarna riktades mot min kära syster i Götet so mjobabr på tågen att de tvar hon som tutat och det var det förstås.:D:D blev så glad inombords.:):) haha är lite roligt att hon tutar d och då.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback